Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Aradia - 13 oktober 2009 19:58

Okej, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag. Men nu har jag tröttnat på detta, jag har ingen lust att sitta och skriva om vartenda litet steg jag tar osv. Så.. nu tänker jag bara skriva lite random saker som jag tänker på.. osv. Haha, låter flum jag vet, men vafan.


Har börjat rymma igen. Eller, inte rymma som jag gjorde innan, men rymma från verkligheten. Köpte ju oblivion, och det kanske inte var världens bästa idé. Sitter i timmar och när jag väl stänger av spelet så känns det som om jagär i en bubbla, som om jag drömmer. Och jag fattar det, om du själv får välja mellan en fantasy värld som inte är inrutad i födas-gå i skolan-plugga vidare-jobba-dö och denna, vilken skulle du valt?

Tar mej mer eller mindre ur denna nya världen för att träffa älskade eller dra mej till skolan där jag bara sitter som en zombie och fattar ingenting. Skoltrött? Igen?
Fan.. detta skulle ju gå bra. Denna gången. Jag skulle klara skolan, gå ut med bra betyg så att jag slapp läsapå typ komvux/ngt sånt senare.
Men jag orkar inte.. inte i skolan som den är nu iaf.
Haha, blev nog lite bortskämd innan, med att det skulle vara kul att gå till skolan, att dra sig upp ur sängen, sminka sig, fixa håret, välja ut kläder för en viss person och nu så spelar det helt plötsligt ingen roll längre.

Okej, är egentligen glad över att vi itne går i samma skola längre, för då skulle vi nog inte kunnat vara tillsammans, men ändå. Fast.. att vara med honom är värt en totalt hjärndöd skola, methinks.


Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen, behövde bara skriva av mej lite.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad skulle du helst vara?
 Vampyr
 Varulv
 Daywalker
 Vattennymf
 Skogsrå
 Alv
 Häxa
 Människa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards