Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Aradia - 1 oktober 2009 10:33

Jag har slutat röka. Eller, typ. Dragit ner till 2 paket i veckan = ca 5 cigg om dan = 1/4 av vad jag brukar röka :S Hjälp.

Kom på att jag lägger ner nästan 13 000 om året på skiten, och det är det fan inte värt, faktiskt.

Skitjobbigt, om jag ska bvara helt ärlig, och då har jag ändå köpt en såndär mobbad inhalatorgrej från nicorett. Ser sjukt kul ut, faktiskt.


Sen så va jag uppe 5 i morse och skulle på demo i lund (mot djurförsök, astra som köper från HLS), mycket mysigt med blåst, regn, svinkyla och läckande skor. NOT. Men vafan.. Det var btw en psychogubbe där som försökte köra upp megafonen i käften på en tjej och sen sprang iväg när snuten kom :S Wierdo shit.


Sen så va det demo i tisdags också, på samma ställe, och Älskade var med ^^


Haha, jag har köpt Oblivion, Ari goes xboxnörd ;) satt fan i 4 timmar nonstop och spelade o.O'' Försöker lista ut hur jag bnlir vampis, och vill INET HA HJÄLP. Det är inte lika kul då :P


Aja, ska räkna matte nu, godnatt



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad skulle du helst vara?
 Vampyr
 Varulv
 Daywalker
 Vattennymf
 Skogsrå
 Alv
 Häxa
 Människa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards