Alla inlägg under augusti 2009

Av Aradia - 31 augusti 2009 16:15

.. så jag skriver lite till.

Köpte Dennis present efter skolan.. Vet inte om jag vågar skriva vad det är, med tanke på att han kanske skulle få för sej att läsa (tror jag iofs inte, han är ingen sån datanörd som jag, men man vet ju aldrig ;P) Hoppas bara att han inte redan ahr den. Men har tagit kvitto och så, så han kan ju byta den isf. Jaja, det fixar sej.

Så, vad ska jag säga?

Mår rätt kasst just nu, känner mej allmänt fetoch äcklig och borde egentligen äta nånting. Men borde och att göra är väl inte riktigt samma sak, va?

Wellwell.. What to do?

Så nu sitter man och deppar till sophie-låten. Perfekt,va?


http://www.youtube.com/watch?v=BlsfBm3f3V8
Av Aradia - 31 augusti 2009 11:33

Så, nu så har Kevin tagit hem mitt jävla samhällshäfte, och hjag har inget att göra. Eller det har jag väl, men är alldeles för pissed för att kunna arbeta. Fuck this.

Och 'Fuck off. Nyx, du är inte perfekt du heller'

Nä, det vet jag väl, emn jag kan fan kma ihåg att ta med en jävla bok.

GAH!

Okej.. ta det lugnt.. andas.. eller, håll andan i 10 sekunder och säg Dennis.

På tal om Dennis, saknar honom lite.

Mwaha. Perfekt ju.

Och min mens är slut nu. Hehe.

Tie me up and bite my neck. Mwhahaha.

Lyssnar på last.fm just nu, fan att det har börjat kosta asså. Har typ 20 låtar kvar iofs, men ändå. Det suger.

 Efter skolan ska jag iväg och köpa present till Dennis. Fan, har typ ångest över att han nt kmr gilla d han får.. mwa. Men då kittlar jag honom. Tills han dör och inte kan klaga >8)

Men seriöst. Fuck this shit.

Av Aradia - 31 augusti 2009 10:50

(Letter to my imaginary  friend from australia)


.. So, if you wanna come to sweden for Chirtmas, you'll have to know some things. No 1. You dont want to do it. Its cold, wet and fucked up. And everyone pretends to be happy for no other reason that some guy probably was born 2000 years ago.

I mean, whats the point?

So, bring warm clothes, Souron's umbrella of doom and some movies, cause theres no way I'm going outside the door without being forced.

//Aradia




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad skulle du helst vara?
 Vampyr
 Varulv
 Daywalker
 Vattennymf
 Skogsrå
 Alv
 Häxa
 Människa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards